Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij gaan graag in gesprek

Bij CPOB vinden we het belangrijk dat ouders, leerlingen en medewerkers hun klachten over de gang van zaken op school op een goede manier kunnen uiten. Afhankelijk van de situatie kunnen klachten worden besproken met de contactpersoon van de school, een onafhankelijke vertrouwenspersoon, het bestuur of de landelijke klachtencommissie. Wij vinden het belangrijk dat klachten serieus worden behandeld en afgehandeld.

Heeft u een klacht die naar uw mening niet voldoende is beantwoord door de school of de stichting? Dan kunt u contact opnemen met onze externe vertrouwenspersoon via de GGD Gelderland-Zuid, telefoonnummer: 088 – 144 73 00 (locatie Tiel).

We moedigen u aan om eerst in gesprek te gaan met de direct betrokkenen om de klacht te bespreken en, indien mogelijk, op te lossen. Als dit niet lukt, bieden de "klachtenregeling CPOB" en de "klachtenregeling PO en VO" inzicht in de verdere procedure.